Bestilt Reparasjon
Har du bestilt en reparasjon som vi skal utføre for deg, viktig informasjon som du må ha oversikt over og som må leses nøye før enheten sendes til oss. Når vi mottar enheten din skal den repareres innen maks to virkelige dager dersom vi har delene tilgjengelig på lageret. Bestillingsvare. Bestilles ved ordre. Leveringstid 4-5 dager.
Vennligst skriv kodelåsen i spesielle instruksjoner for bestillingen i handlekurven
Ved bestilt reparasjon:
- 1. Fjern kodelås eller send koden til oss
Det er viktig at du sender den til oss uten låskoden. For at vi skal teste funksjonen til enheten etter reparasjon. Du er velkommen til å sende oss enheten uten innhold. Vi må teste enheten før og etter reparasjon, derfor må butikken ha tilgang til de nødvendige kodene når vi mottar apparatet. - 2. Legg ved en lapp med bestillingsnummeret
For at vi skal finne din bestilling når vi mottar pakken, er det viktig at du noterer bestillingsnummeret og legger den ved pakken. - 3. Ta sikkerhetskopi av enheten.
Du bør ta sikkerhetskopi av enheten før du sender eller leverer den til oss. Selv om det er sjeldent at våre kunder mister innholdet på enheten, kan det i enkelte tilfeller skje. For å være sikker på at du ikke mister innhold, ta gjerne derfor sikkerhetskopi. - 4. Ta ut SIM-kortet
Vi har ikke behov for SIM-kortet når vi utfører reparasjonen. Derfor kan du ta ut SIM-kortet. - 5. Send enheten på en sikker måte i posten
Apparatet må sendes i riktig emballasje. Vi anbefaler å sende apparatet i en passende pappeske med bobleplast eller lignende for å sikre og unngå ytterligere skade under transport. Kunden er selv ansvarlig for å sende telefonen til oss korrekt og beskyttet måte
Adresse:
GSM Mobile Service AS
Adresse: Kong Rings gate 1 Kuben,
3510 Hønefoss